The title of your home page HotDroid دانلود App Backup & Restore 4.0.3 – گرفتن بکاپ از برنامه ها اندروید!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 144
نویسنده : مهدی عابدیان

App Backup & Restore نرم افزاری عالی برای گرفتن نسخه پشتیبان (بکاپ) از برنامه ها و بازی های نصب شده برروی دستگاه اندرویدی شماست که با آن می توانید به اسانی و در محیطی واقعا ساده از همه اپلیکیشن ها تنها با یک لمس بکاپ تهیه کنید! بدون شک برای شما نیز پیش خواهد آمد که به دلایلی بخواهید گوشی خود را ریست فکتوری کنید و یا به تنظیمات کارخانه برگردانید ، با داشتن این برنامه و استفاده از ان دیگر هیچ نگرانی نخواهید داشت چرا که ابتدا با ان بکاپ را تهیه می کنید و ان را برروی مموری ذخیره می کنید و بعد از انجام عملیات ریست براحتی بکاپ را بازیابی می کنید و از داشتن یک گوشی اندرویدی هوشمند لذت می برید! مهمترین ویژگی این اپلییکشن تبدیل فایل های نصب شده به apk و ارسال آن هاست به گونه ای که اگر شما اپلیکیشنی را نصب کرده اید و فایل اصلی آن را از روی گوشی حذف کرده اید می توانید با استفاده از این ابزار تمام apps و Games خود را مجددا بصورت apk و فایل نصبی در آورید و برای دوستانتان ارسال کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن App Backup & Restore اندروید :

* پشتیبان گیری و بازگردانی از برنامه ها در اس دی کارت

* پشتیبانی از گرفتن بکاپ و بازیابی به صورت دسته ای!

* امکان مرتب سازی بر اساس نام، تاریخ نصب، سایز

* امکان ارسال فایل APK از طریق ایمیل

* پشتیبانی از App2SD و Multi version backup

اپلیکیشن App Backup & Restore به صورت رایگان عرضه شده اما برای داشتن تمامی ویژگی های ان باید از درون خود برنامه پرداخت صورت بگیرد که ما زحمت پرداخت را کشیده ایم و نسخه انلاک شده ان را که شامل تمامی ویژگی هاست و نیازی به پرداخت ندارد را برای شما قرار داده ایم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

تواجه داشته باشید که: نشخه پیش رو از اپلیکیشن App Backup & Restore ورژن آنلاک شده و بدون تبلیغات با تمامی قابلیت ها است و بدون هیچ مشکلی می توانید از ویژگی هایش به صورت نامحدود استفاده کنید.

تغییرات نسخه ی v4.0.3:

* رفع باگ ها و مشکلات + بهبود عملکرد

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , پشتیبان گیری , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار اندروید , پشتیبان گیری , کاربردی , دانلود App Backup & Restore 4/0/3 – گرفتن بکاپ از برنامه ها اندروید! ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: